FAQ – Najczęściej zadawane pytania
–
Dlaczego w sklepie nie widać cen produktów?Ceny produktów na stronie są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników sklepu, abyś ustalał ceny dla swoich klientów bez obawy, że ten sam produkt zostanie znaleziony w Internecie. Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu uzyskasz dostęp do wszystkich cen w sklepie.
+
Dlaczego po rejestracji w sklepie muszę czekać na zatwierdzenie przez Administratora?W trosce o najwyższą jakość usług sklepu zarejestrowaniu użytkownicy podlegają weryfikacji przez Administratora sklepu. Pamiętaj, aby podać prawidłowy mail. Zwykle trwa to nie dłużej niż 24 godziny. W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt.
+
Jak dodać więcej niż 1 produkt do koszyka?Domyślnie wartość jest ustawiona na 1. Jeśli chcesz wybrać większa liczbę przed dodaniem produktu do koszyka wpisz ją z klawiatury lub użyj strzałki w górę przy liczbie „1”. Jeśli produkt jest już w koszyku, zwiększ liczbę i kliknij „przelicz koszyk”
+
Jak wyszukać interesujący mnie produkt?W celu znalezienia interesujących Cię produktów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki (w prawym górnym rogu) lub przejrzeć kategorie produktowe.
+
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?O zmianie statusu zamówienia jesteś informowany mailowo. Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status zamówienia należy zalogować się i wejść w zakładkę „Moje konto”, a następnie „Zamówienia”.
+
Jaki jest termin realizacji zamówienia?Termin realizacji zamówienie dostępnego towaru wynosi 24h. Jeżeli jednak produktu brakuje w naszym magazynie lub wymaga produkcji termin ten zostanie ustalony indywidualnie.
+
Czy adres do faktury może być inny niż adres dostawy?Tak. Adres podajemy podczas zamawiania lub w dziale „Moje konto”, a następnie „Adresy”.
+
Czy ceny w sklepie są cenami netto czy brutto?Ceny w sklepie są podane zarówno netto jak i brutto. W koszyku i podsumowaniu zamówienia widoczne są ceny brutto.
+
Jakie są formy i koszt dostawy?Termin realizacji zamówienie dostępnego towaru wynosi 24h. Jeżeli jednak
Możesz skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru:
- Przesyłka kurierska do 30 kg (GLS lub Pocztex) w cenie 17 zł netto.
- Przesyłka kurierska pobraniowa do 30 kg (GLS lub Pocztex) w cenie 21 zł netto.
- Przesyłka kurierska pobraniowa od 30 kg do 50 kg (GLS lub Pocztex) w cenie 33 zł netto.
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Ławy 24c, 87-500 Rypin (bezpłatnie).